اصول طراحی لوگو

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



از رنگ های پنتون استفاده کنید

این را تصور کنید: لوگوی خود را بر روی لپ تاپ خود در دفتر کار خود طراحی می کنید. سپس، لوگوی جدید خود را در وب سایت خود پیاده سازی می کنید. شخصی در بخش شما شکایت می کند که لوگو دارای "تن های گرم بیش از حد" است حتی اگر لپ تاپ شما به وضوح یک لوگو با زنگ های سرد را نشان دهد. شما لوگو را به عنوان آزمایش چاپ می کنید و متوجه می شوید که تنوع سومی از رنگ به طور کلی وجود دارد. متأسفانه، شما قبلاً رنگی را برای دفتر سفارش داده اید که قرار است با این رنگ مطابقت داشته باشد که فکر می کردید رنگ دیگری است.

مانیتورها و چاپگرها تنظیمات کالیبراسیون متفاوتی دارند، بنابراین آنچه می بینید همیشه آن چیزی نیست که دریافت می کنید. راه برای اطمینان از اینکه رنگ شما همیشه ثابت است، استفاده از رنگ های پنتون است. سیستم تطبیق پنتون (PMS) راهی برای حفظ سازگاری با رنگ‌های خاص بدون توجه به فرآیندی است که برای تولید رنگ استفاده می‌شود.

با استفاده از رنگ‌های پنتون، تیم شما بدون توجه به تنظیمات آن‌ها یا نحوه تولید رنگ (دیجیتال، چاپ و غیره) همیشه در یک صفحه خواهند بود.

منظور خود را به طور موثر منتقل کنید

شما می توانید با اجرای "تست پلک زدن" برای افراد بی طرف، بینش های بزرگی را کشف کنید:

لوگوی خود را روی یک ورق کاغذ 8.5 در 11 چاپ کنید (صفحه را پر نکنید - آن را حدود 1 اینچ بلند کنید).
آن کاغذ را به افرادی بدهید که لوگو را ندیده اند یا بخشی از مکالمات مربوط به پروژه طراحی بوده اند (به عبارت دیگر، یک مرد را از خیابان بیرون بکشید).
از این افراد بخواهید که به آرم نگاه کنند - فقط برای 3 ثانیه!
حالا از هر کدام بخواهید آن را برای شما تعریف کنند.
اگر معنای مورد نظر لوگوی شما فوراً برای آنها واضح بود، شما درگیر چیزی هستید!
7. جلو نرو مگر اینکه تاثیری بگذارد.
لوگوی خود و 8 مورد دیگر را روی یک تکه کاغذ (در 3 ردیف 3 تایی چیده شده) قرار دهید. مطمئن شوید که اندازه آنها تقریباً یکسان است.
این را به تعداد افرادی که شرکت خواهند کرد نشان دهید. به آنها اجازه دهید به طور خلاصه آن را مشاهده کنند - نه بیشتر از 30 ثانیه اما حداقل 15.
کاغذ را بردارید و از بینندگان بخواهید که تا جایی که می توانند بسیاری از آنها را به خاطر بیاورند و توصیف کنند - آیا مال شما در میان آنهاست؟
این تحقیق یک مرد فقیر است که آنچه را که مشتریان و مشتریان احتمالی شما هر روز از سر می‌گذرانند (تا حدودی) تکرار می‌کند: آنها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا یک لوگو را در نظر بگیرند و اغلب در زمانی است که لوگوهای دیگر برای جلب توجه رقابت می‌کنند.

برای اینکه لوگوی شما آنچه را که از آن انتظار می رود انجام دهد، ابتدا باید ارزش و معنای شما برای مشتریان و بهترین مشتریان بالقوه را درک کنید. سپس، با پیروی از اصول طراحی که پایه و اساس برخی از بهترین لوگوهای جهان هستند، نمادی خواهید داشت که مخفف چیزی است. یک لوگو هرگز نمی تواند نشان دهنده همه چیزهایی باشد که یک شرکت است، پیشنهاد می کند یا می خواهد باشد، اما یک لوگوی خوب چیزی متمایز می گوید که هدف شما به طور طبیعی به آن پاسخ خواهد داد.

https://logonegar.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:56 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: